Доставка на продуктите:
Поръчаните стоки се доставят от куриерска фирма на посочения от клиента адрес за доставка (или до поискване от офис) в съответствие с посочените Тарифи за доставка и настоящите Общи условия.
Срок на доставка:
Срокът на доставка зависи от наличността на артикулите. В случай, че разполагаме с всички поръчани продукти на склад доставката е в срок до 2 дни от момента на изпращането. Нормалният срок за изпълнение и изпращане на поръчка е 1-2 работни дни. Ако продуктът не е на склад (особено в случаите на изчерпан внос или недостатъчно произведено количество) срокът е по-дълъг.
Трябва да се има предвид, че за всяка поръчка е необходимо технологично време за изпълнение: разговор с клиента и уточняване на детайлите, пакетиране, подготовка на опис, пратка, товарителница и заявка на куриер. В тази връзка, поръчки направени след 15.00 часа е вероятно да НЕ бъдат получени на следващия ден.
При наличие на обстоятелства водещи до забавяне изпълнението на поръчката по-дълго от описаното, клиентът ще бъде навременно уведомен на посочения телефон за контакти.
За момента предлагаме доставка за България със следните тарифи:
Интерлогистика
кг. | до 1 | до 2 | до 5 | до 10 | +1 кг. |
цена: | 6.00 | 6.70 | 9.30 | 13.70 | +0.72/кг. |
Еконт - До адрес на Клиента
Услугата е валидна за всяко населено място на територията на България. Срок на доставка 1 работен ден или по график за малките населени места. Пратката се предава лично на получателя срещу подпис.
кг. | до 1 | до 2 | до 5 | до 10 | до 15 | до 20 | +1 кг. |
цена: | 7.60 | 9.00 | 10.90 | 15.80 | 20.80 | 24.20 | +0.64/кг. |
Еконт - ДО ПОИСКВАНЕ в офис
Услугата е валидна за всяко населено място на територията на България. Срок на доставка 1 работен ден или по график за малките населени места. Пратката се предава лично на получателя срещу подпис в посочен от клиента офис на куриера. Клиента изрично посочва при оформянето на поръчката в полето "Добавете коментар към поръчката", в кой офис желае да получи пратката.
кг. | до 1 | до 2 | до 5 | до 10 | до 15 | до 20 | +1 кг. |
цена: | 6.10 | 7.50 | 9.40 | 14.30 | 19.00 | 22.00 | +0.55/кг. |
Допълнителни такси към куриерските услуги
Към цената за доставка / куриерската услуга се добавя 2.0% такса наложен платеж и 0.5% застраховка на пратката! Доставка в Събота се таксува допълнително с 2.88 лева. При пратка изпратена със застраховка, клиента има право СЛЕД КАТО ПЛАТИ, да изиска от куриера да изчака и в негово присъствие да отвори пратката и да я провери. При повредена при транспорт стока клиента попълва възражение, на бланка предоставена му от куриера и сумата ще му бъде възстановена.
Опция: БЕЗ ДОСТАВКА
Използвайте тази опция САМО за продукти, който не изискват физическа доставка: примерно за Софтуер - Електронни лицензи (кодове, които се изпращат по електронен път, чрез e-mail или се изпращат като коментар към поръчката). Тази опция се предлага само при безкасов начин на плащане - Банков превод, PayPal, Виртуален ПОС терминал! Клиенти, които желаят да получат стоката си в НАШ склад също може да посочват тази опция при поръчка.
Условия за предявяване на рекламация
По време на гаранционния срок Камеа ЕООД поема транспортирането на дефектният компонент в двете посоки !!!
Задължителни условия за признаване на гаранционно обслужване
1. Да ни информирате за възникнал дефект по телефон или електронна поща.
2. Да изпратите дефектния компонент по куриер за НАША СМЕТКА при следните ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ:
- да използвате куриер СПИДИ;
- да бъде опакована в оригиналната или в подходяща за транспортиране опаковка, която да гарантира запазване на компонента.
- чупливи компоненти като матрици се изпращат със застраховка, обявена стойност и ЧУПЛИВО; Стойността на обявената стойност е сумата, която сте заплатили при покупката !!!
- компонента / стоката да бъде придружена с гаранционна карта и детайлно описание на повредата / дефекта;
ЩЕ БЪДЕ ОТКАЗВАНА ГАРАНЦИЯ НА МАТРИЦИ / ДИСПЛЕИ ИЗПРАТЕНИ БЕЗ ЗАСТРАХОВКА И ЧУПЛИВОСТ !!!
3. Камеа ЕООД ще ремонтира или замени гаранционно дефектния компонент в срок до 30 дни от получаването му в сервиза на фирмата. Фирмата ще откаже гаранционно обслужване при неспазване на горните задължителни условия и в случаите описани в ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ обявени на сайта и гаранционната карта придружаваща компонента.
4. Ако се установи, че изпратения компонент не е дефектен, транспорта ОТ и ДО Клиента (куриерската услуга) ще бъде заплатена от клиента + 10 лева за направената диагностика.