Адрес на нашия сервиз2700 Благоевград, ул. "Славянска" 83
За
контактиНиколай Барудов, (0878) 200 193,
[email protected]
Гаранционен срок на предлаганите продукти / резервни части:
- LCD Матрици - 6 месеца; Тестваме повечето матрици и вероятността да получите матрица с пикселен дефект е сведена до минимум (2%).
Монтирането на матрица ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да се извършва при ИЗКЛЮЧЕН ЗАХРАНВАЩ АДАПТЕР и ИЗВАДЕНА БАТЕРИЯ!!!
- Политика за пикселни дефекти: гаранция за пиксели: по ISO 13406-2 Клас II
- Клавиатури, Инвертори, Вентилатори, Батерии - 6 месеца;
- Батерии - от 6 до 12 месеца - гаранционния срок е посочен в описанието и в гаранционната карта на продукта; Ако няма изрично посочен гаранционен срок, тогава той е 6 месеца.
- Захранващ Адаптер - от 6 до 12 месеца - гаранционния срок е посочен в описанието и в гаранционната карта на продукта; Ако няма изрично посочен гаранционен срок, тогава той е 6 месеца.
- Твърди дискове (HDD) - от 6 до 36 месеца - гаранционния срок е посочен в описанието на продукта и в гаранционната карта;
- Дънни Платки, Процесори, Букси, Кабели - 1 месец;
Общи гаранционни условия
Сайта предоставя на всички свои клиенти пълната гаранция, която се дава от съответния производител. Подписването на гаранционната карта се счита
за приемане на гаранционните условия. За стока, изпратена по куриер, гаранционните условия се считат за приети, ако няма направени възражения в срок до 24
часа.
- Срокът на гаранция започва да тече от датата на покупка, посочен в гаранционната карта.
- Ако в документацията съпровождаща оборудването или софтуерния пакет има клаузи, които по един или друг начин ограничават гаранцията или отговорността
на производителя, тези ограничения се считат за част от гаранционните условия.
- Гаранцията покрива дефекти, възникнали единствено по време на гаранционния срок.
- Гаранционно обслужване се осъществява при наличие на валидни гаранционни документи, пълна окомплектация на продукта (опаковка, аксесоари и др.) и
описание на дефекта.
- Първоначалният гаранционен срок се запазва независимо от това дали изделието е било отремонтирано или заменено.
- Всички тестове, ремонти и замени на дефектирали устройства се извършват в офиса на фирмата или оторизиран сервиз.
- Дефектирането на компонент не е основание за гаранционна замяна. Замяна се извършва при невъзможност за отремонтиране на дефекта.
- Максималният срок за отстраняване на дефект или гаранционна замяна е 1 месец.
- В случаите, когато потребителят получава гаранционна карта производителя на продукта, той се обръща директно към сервизите, посочени в нея.
- Транспортните разходи до и от сервиза на фирмата са за сметка на клиента.
- Гаранцията не покрива консумативните материали като: глави на принтери, тонери, мастила, ленти, касети, дискети, CD носители, екранни филтри, батерии, акумулатори и др.
- Камеа ЕООД не поема вина за евентуално унищожаване на информация, загуба на печалба или последвали загуби и щети.
Отпадане на гаранцията
Гаранцията отпада и не покрива повреди в резултат на:
- неправилно транспортиране и съхранение
- нарушен външен вид или физическо въздействие
- неспазване на указанията за ползване и техническите инструкции
- Когато повредата е настъпила в резултат на модификация или пренастройка с цел продукта да се използва за цели, различни от тези за които е бил
произведен или предназначен
- когато има нарушени или премахнати гаранционни лепенки/стикери, следи от механичен удар, токови удари или от други външни въздействия.
- когато повредата е от неправилно инсталиран софтуер или вируси.
- при използване на неоригинални консумативи и материали.
- повреди причинени в резултат на използването на различни освен препоръчаните от производителя кабели и конектори.
- повреди в следствие на пожар, земетресение, наводнение, мълнии, гръмотевици или други природни бедствия, отклонение от захранващото напрежение
220V+/- 5%, форсмажорни обстоятелства
- неизправна ел. инсталация, пясък, кал , влага, хлебарки и други замърсители, механични и/или токови удари, вибрации и други, които не биха се появили
при нормалната работа на устройството.
- опит за отремонтиране от неупълномощени лица или от неоторизирани сервизи
Условия за Гаранционно обслужване
По време на гаранционния срок Камеа ЕООД поема транспортирането на дефектният компонент в двете посоки !!!
Задължителни условия за признаване на гаранционно обслужване
1. Да ни информирате за възникнал дефект по телефон или електронна поща.
2. Да изпратите дефектния компонент по куриер за НАША СМЕТКА при следните ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ УСЛОВИЯ:
- да използвате куриер СПИДИ;
- да бъде опакована в оригиналната или в подходяща за транспортиране опаковка, която да гарантира запазване на компонента.
- чупливи компоненти като матрици се изпращат със застраховка, обявена стойност и ЧУПЛИВО; Стойността на обявената стойност е сумата, която сте заплатили при покупката !!!
- компонента / стоката да бъде придружена с гаранционна карта и детайлно описание на повредата / дефекта;
ЩЕ БЪДЕ ОТКАЗВАНА ГАРАНЦИЯ НА МАТРИЦИ / ДИСПЛЕИ ИЗПРАТЕНИ БЕЗ ЗАСТРАХОВКА И ЧУПЛИВОСТ НА ПРАТКАТА!!!
3. Камеа ЕООД ще ремонтира или замени гаранционно дефектния компонент в срок до 30 дни от получаването му в сервиза на фирмата. Фирмата ще откаже гаранционно обслужване при неспазване на горните задължителни условия и в случаите описани в ГАРАНЦИОННИТЕ УСЛОВИЯ обявени на сайта и гаранционната карта придружаваща компонента.
4. Ако се установи, че изпратения компонент не е дефектен, транспорта ОТ и ДО Клиента (куриерската услуга) ще бъде заплатена от клиента + 10 лева за направената диагностика.